Türkiye'de Hiç Böyle Olmadı

Publié le par haber61

http://www.haber61.net/images/news/54943.jpgGüney Kore'ye giden Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Seoul'deki eski futbolcusunun doğum gününü kutlaması üzerine, "Türkiye'de böyle bir doğum günü kutlaması olmadı" dedi.Güney Kore'ye teknik hoca olarak ilk geldiğinde Türkiye'den kaçarak geldiğini söyleyen Güneş, bu ülkede daha çok Türkiye için çalıştığını ifade etti.Şenol Güneş, "Buraya geldiğimde aslında kaçmış olarak geldim. Uzaklaşmak düşüncesi ile geldim. Ama tam tersine Türkiye'me çalışmaya başladım. Çoğu zaman Büyükelçi'den üstün tuttukları oldu. Sorumluluk duygusu duymaya başladım" diye konuştu.

Şenol Hoca, doğum gününün 1 Haziran olmasından dolayı görüşemeyeceklerinden dolayı eski bir oyuncunun erkenden gelip doğum gününü kutlamasından duygulandığını söyledi. Trabzonspor'un teknik hocası şöyle konuştu:"Bunu bana Türkiye'de kimse yapmadı. Unutmamış. Bana geldi, tebrik etti. Ben ikisine teşekkür ettim. Çok etkilendim tabi olarak. Benim doğum tarihim sezona rastlamadığından hiç öyle doğum günü kutlamadım."

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article